Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)
Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)
Sipariş ve ödemelerinizde, üye işlemlerinizde ve site içi kullanımlarınızda, size yardımcı olacak soru ya da sorunlarınıza pratik çözümler aşağıda listelenmiştir. Bu sayfalarda yararlanacağınız bazı pratik bilgileri, püf noktaları ve sıkça sorulan soruların yanıtlarını bulacaksınız.
-
Sipariş için üye olmam gerekli midir?
Sitemizden alışveriş yapıp sipariş vermeniz için üye olmanız zorunlu değildir. Üyelik hesabınız olmadan da alışveriş yapabilir sipariş verebilirsiniz. Sizden istenen teslimat ve ödeme bilgilerinin doğru olmasıdır.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Siparişimi ödeme yapmadan önce verebilir miyim?
Banka havalesi ile yapacağınız alışverişlerde, siparişinizi öncesinde oluşturabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürün ya da ürünleri sepetinize ekleyerek sipariş ver butonu ile sonraki adıma geçip fatura ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişinizi oluşturabilir, ödemesini 24 saat içerisinde yapabilirsiniz. 1 gün içerisinde ödemesi alınamayan siparişler sistemden silinmektedir.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Ödeme bilgilerim ile üyelik bilgilerim farklı ne yapmalıyım?
Banka hesaplarımızdan birine ödemeyi yaptığınızda, üye hesabınızla yaptığınızda, havale bilgileri ile üye kontrol panelinizdeki ödeme bildirimi formunu eksiksiz doldurmanız yeterlidir.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Siparişlerimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Sayfanın sağ üst kısmında bulunan "Hesabım" linkine tıkladığınızda ulaşacağınız kontrol paneli ekranından geçmiş siparişlerinizi takip edebilirsiniz. Sipariş takibi bölümünde bugüne kadar vermiş olduğunuz siparişlerinizin ayrıntılı dökümü ve sipariş bilgileriniz görüntülenecektir. Sipariş numarasına tıklayarak ilgili siparişinizin ayrıntılı dökümünü inceleyebilirsiniz.
Üye olmadan verilen siparişlerinizde Gizlilik Sözleşmesi ve Kişisel Verilerin Korunması kapsamında sipariş bilgileriniz kısıtlanmış olarak görüntülenir. Siparişlerinizin durumunu sorgulamak için Sipariş Sorgula sayfamızdan sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Satın aldığım ürün ne zaman kargoya verilir?
Ürün detayında aynı gün kargoda ibaresi var ise; 14:00'a kadar sipariş verirseniz ürünleriniz aynı gün kargoya verilmektedir. Sonraki saatlerde verilen siparişler ise; bir ertesi gün kargoya verilmektedir. Açıkça tarih belirtilmiş ürünlerimiz çok büyük bir aksilik olmadığı takdirde zamanında kargoya teslim edilir.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Siparişim kargoya verildikten kaç gün sonra bana ulaşır?
Siparişleriniz teslimat yapılacak mesafeye bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilmektedir. Siparişleriniz pandemi nedeniyle maksimum hijyen kuralları dikkate alınarak hazırlandığından teslimat sürelerinde kısa süreli gecikmeler yaşanabilmektedir.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Ürünleri gelip kendim alabilir miyim?
Siparişinizi oluştururken sipariş notuna not düşerek ya da oluşturduktan hemen sonra bizimle iletişime geçerek sipariş verdiğiniz ürünü Antalya'daki mağazamızdan ya da size en yakın Ballıçubuk bayimizden teslim alabilirsiniz.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Henüz kargoya verilmemiş olan alışverişimde adresi değiştirebilir miyim?
Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizin teslimat adresini değiştirmek isterseniz; iletişim bölümünden ya da müşteri hizmetleri (0850 255 02 07) departmanımız ile görüşerek yeni adres bilgilerinizi bizlere ileterek değişiklik yapılmasını sağlayabilirsiniz.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Ürün aldım ama iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Üye hesabınızla oluşturduğunuz ve satın aldığınız ürünleri 14 gün içerisinde Iade Şartları'na uygun olarak iade edebilirsiniz. Üye kontrol panelinizde iade ya da iptal etmek istediğiniz siparişinizin detay bölümündeki İade Et butonuna tıklayarak ön talep oluşturabilirsiniz.
Üye olmadan satın aldığınız ve iade etmek istediğiniz ürün ya da ürünler için ise; Sipariş Sorgula sayfasında sipariş ve iletişim numaralarınız ile siparişinize ulaşabilir, iade talebi başlatabilirsiniz.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00
-
Sipariş veremiyorum, benden tc. kimlik numarası ve telefon doğrulaması istiyor?
Websitemizde sipariş verilebilmesi için müşteri üye olsun ya da olmasın, bireysel müşterilerimizin sipariş verebilmesi için telefon ve tc. kimlik numarasını doğrulaması gerekmektedir. Kurumsal siparişlerde ise; vergi numarasının doğrulaması zorunlu tutulmaktadır. Bu doğrulamalar sadece şeffaf ve güvenli alışveriş için istenmektedir. Web sitemizdeki diğer işlemleriniz için herhangi bir zorunluluk yoktur.
Yayınlanma Tarihi : 27.04.2022 00:00:00